22.3.20-3.25 A nostra cumpagnia hà participatu à mostre di cuscinetti in linea ......

2121

22.3.20-3.25 A nostra sucietà hà participatu à mostre di cuscinetti in linea di magazzini d'oltremare in Pakistan è Kenya.Sta mostra hè co-sponsorizzata da Liaocheng Parcu industriale transfrontaliero, Liaocheng Bureau of Commerce, National Tax Bureau, è Pakistan Everest e-commerce transfruntier magazzinu publicu d'oltremare, u cima di l'Africa (Kenya) publicu di e-commerce transfruntier. magazzinu d'oltremare.

Prima di l'esposizione, l'urganizatore hà realizatu una ricerca di u mercatu dettagliata nantu à i cumpratori lucali di cuscinetti in Pakistan è Kenya, è hà cuntattatu 122 cumpratori di cuscinetti per iscrizzione à a mostra.Pakistan Hardware Association, Darogawala Industrial Owners Association of Pakistan sò stati ancu invitati à participà à a mostra.

U ghjornu di l'apertura, a nostra cumpagnia hè stata invitata à fà a prumuzione in linea, mostrendu i nostri prudutti principali cum'è cuscinetti à sfera profondi, cuscinetti a rulli conici è cuscinetti di blocchi di cuscini, è introducendu a nova pianta ampliata di a nostra cumpagnia in 2021, a linea di produzzione d'assemblage automatica è u trattamentu di e fognature. sistema.Clienti affirmatu a nostra forza di pruduzzione è wereassai interessatu à i nostri prudutti.

A mostra durò 5 ghjorni, è a nostra cumpagnia hà negoziatu cù più di 20 clienti.À a mostra, avemu principarmenti introduttu a scala, i vantaghji è a forza di a nostra cumpagnia à i clienti, è avemu capitu l'intenzione di compra di i clienti è e esigenze in dettaglio.Dopu à a riunione, analizzeremu a situazione di u cliente unu per unu, faremu un bonu travagliu di seguimentu è sviluppu, è espansione ancu a quota di mercatu di a nostra cumpagnia in Pakistan è Kenya.

Sta mostra aiuterà a nostra cumpagnia à sviluppà più u mercatu internaziunale, prumove i nostri prudutti è espansione l'influenza internaziunale di a nostra marca di cuscinetti.

In u cuntestu di a diffusione glubale di COVID-19, parechje attività cummerciale sò tenute in linea, cum'èSHandong prudutti meccanichi è elettrici (America Latina) mostra nuvola in April,SHandong prudutti meccanichi è elettrici (Asean) mostra nuvola in maghju èHannover fiera industriale, Germania in ghjugnu, avemu da participà à più mostre nanu in u stadiu dopu è sviluppà uinternaziunalemercatu attraversu u modu in linea.


Tempu di Postu: Apr-16-2022