Linqing Huifeng Trading Co., Ltd.

Linqing Huifeng Trading Co., Ltd hè specializatu in l'esportazione.Linqing Yixuan Bearing Co., Ltd. hè una sucetà subordinata di HSBC Trade.Hè furnitu principarmenti da Yixuan è impegnati in u cummerciu cù u modu d'esportazione di HSBC. I prudutti di a cumpagnia sò principarmenti usati per i pezzi di ricambiu di picculi machini, cum'è cuscinetti à sfera profonda, cuscinetti a rulli conici, cuscinetti sedi, etc. Staff eccellenti, tecnulugia avanzata. , equipamentu sofisticatu, una gestione stretta hè chì a cumpagnia pò sviluppà è cresce constantemente, i prudutti ponu vince l'utilizatori si basanu nantu à i fundamentali "Precisu, affidabile, prufessiunale" hè u nostru spiritu di produzzione è a fede di serviziu.

Per decennii, linqing city YiXuan bearing co., LTD nantu à a basa di assorbe tecnulugia avanzata domestica è straniera è prucessu, hà stabilitu parechji anni di saviezza è sperienza in l'industria di l'apparecchi di pesatura, precisione, stabilità è affidabilità di u pruduttu hà a pusizione di punta. , Linqing City YiXuan bearing co., LTD à mette prufessiunali pre-vendita, vendita, serviziu dopu-vendita, vincìu i clienti stranieri fiducia è lode, a cumpagnia insiste à l'innuvazione tecnologica, nantu à a basa di migliurà a gestione di qualità, migliurà constantemente u serviziu. livellu, rializà u sviluppu benignu di a cumpagnia

Participemu sinceramente à l'attività di prumuzione è di scambiu di l'industria, a cumpagnia in u prucessu di sviluppu à longu andà cù una qualità eccellente di u produttu, un bonu rendimentu di u produttu, una tecnulugia di punta.


Tempu di pubblicazione: 07-Nov-2020