Innuvazione è sviluppu cuntinuu

"Cuscinetti à sfere profondi di a serie TRK ultra-bassu rumore" prestazioni eccellenti

A filusufia di sviluppu di Linqing Yixuan Bearing Co., Ltd. hè un migliuramentu cuntinuu di a qualità, l'innuvazione è u sviluppu, è a ricerca di una qualità eccellente.A cumpagnia hà longu pigliatu l'innuvazione tecnologica cum'è a prima produtitività, è sviluppa sempre attivamente a tecnulugia di core è i prudutti di cuscinetti di precisione di alta qualità cù una forte competitività di u mercatu.

Cù a fabricazione di cuscinetti di più è più precisa, a ghjente s'aspittava di più è di più alta prestazione di vibrazione di cuscinetti, cum'è cunnisciuta da tutti, in i stessi cundizioni d'usu, u livellu di vibrazione è di rumore di i cuscinetti, più longu hè a vita tecnica, a fatigue. a vita, l'affidabilità è l'alta velocità, in più di a vibrazione è di u rumore pruvucarà u disagio uditivu di a ghjente, diventanu un fattore dannosu chì affettanu l'ambienti circundante, per via di questu, Vibrazione è u rumore ùn sò micca solu diventati indicatori tecnichi è di usu, ma ancu pigliatu cum'è un impurtante. indicatore diagnostic, è divintatu unu di i indicatori cumpleta à ghjudicà a qualità di cuscinetti.

6

Sicondu a dumanda di u mercatu è a strategia di sviluppu di R & S à longu andà di a cumpagnia è di l'innuvazione, a cumpagnia hà iniziatu a ricerca è u sviluppu di "cuscinetti à sfera profondi di serie TRK ultra-bassu rumore" pocu fà.Basatu annantu à l'analisi dinamica di cuscinetti à sfera profonda, u centru tecnologicu di a cumpagnia hà stabilitu u mudellu matematicu di simulazione di u rendiment dinamicu di cuscinetti à sfera profonda à pocu rumore, utilizendu u software di analisi dinamica multi-corpu ADAMS, U sistema di software di analisi di simulazione di bassa. cuscinetti a sfera rumore profonda hè statu sviluppatu, è l'analisi di simulazione di cuscinetti à sfera prufonda rumore hè stata fatta.L'influenze di a liberazione radiale di u cuscinettu, u coefficiente di curvatura di u raghju di u groove internu è esternu, a liberazione di a guida di u foru di a gabbia, l'eccentricità di a gabbia, a carica assiale è radiale è a velocità nantu à a vibrazione di u cuscinettu sò state esplorate.Attraversu a pruduzzione di prova di mostra, Cù a prova pilotu di un gran numaru di strumenti di prova avanzati di a cumpagnia è a mudificazione di u schema è l'ottimisazione di i paràmetri per parechje volte, u centru tecnologicu hà fattu un grande avanzu in a tecnulugia ultra-bassu di rumore. cuscinetti profondi a sfera.

7

Per assicurà a trasfurmazioni riescita di a tecnulugia avanzata è fà chì i prudutti ghjunghjenu à l'ugettivi di cuncepimentu previsti, a cumpagnia hà investitu assai in u ligame di produzzione per presentà u detector automaticu di diametru internu è esternu di cuscinetti.Macchina automatica di pulizia ultrasonica efficiente, rilevatore automaticu di flessibilità di cuscinetti, strumentu di manica d'installazione automatica, rilevatore automaticu di liberazione di cuscinetti, rilevatore automaticu di vibrazione di cuscinetti, un gran numaru di equipaghji tecnichi avanzati per a cumpagnia di pruduce cuscinetti d'alta precisione per furnisce una forte garanzia di qualità è supportu.A "serie TRK cuscinetti à sfera profonda à rumore ultra-bassu" sviluppata da a cumpagnia, dopu à una serie di teste di indice, u rendimentu di l'operazione di cuscinetti hè eccellente, i paràmetri di u rumore di vibrazione mantenenu stabile V3 è sopra a gamma di indice, ghjunghjendu à u cuscinettu avanzatu internaziunale. livellu di tecnulugia.


Tempu di Postu: Nov-11-2022